Přidat téma | Úvodní strana | ||
Začátek šílenství | ||
Autor:
boban
Datum:
26.10.2016, 22:51:43
Rozhodl jsem se že přispěji i svoji špetkou a to i proto aby bylo vidět co a kde se dá nebo dalo sehnat... A začalo to první hnusnou krabicí (dle mé drahé polovičky) hádejte od koho ![]() ![]() | ||
Re: Začátek šílenství | ||
![]() | Autor: boban Datum:26.10.2016, 23:01:24 Kecám, tohle bylo první. Píše se rok 2014 a objevil jsem jedno pojízdné kompletní a s papírama 1,3 T.i.e. s prvním motorem o objemu 1283 ccm zachráněné kýmsi z vrakáče. Cena 25.000,- a samozřejmě se musel zaplatit EKO. Jelo nejlíp ze všech bez úprav a tuningů. Maximálku na digi tacho 206 km/h. Kastle na hadry. Vykuchal jsem ho a kastli vyhodil a začal shánět dárce ![]() | |
Re: Začátek šílenství | ||
![]() | Autor: boban Datum:26.10.2016, 23:11:10 upraveno 26.10.2016, 23:52:55 A protože spoustu věcí ze šeďáka nebylo dle představ a začala být doba, kdy věci na Turbo prostě nebyly nebo staly podobný obnos jako teď (vždyť je to jen dva roky zpátky) hledal jsem dál. A objevil toto na netu. Zavolal jsem a protivný člověk mi auto popsal v nejlepším světle tak jsem se rozjel na slovensko něco málo přes 300km. Otevřeli se vrata a tam zaprášené 17 let stojící nepojízdné uno, s rozbitáma světlama chybějícíma mlhovkama atd. hned jsem byl informován že má jen 10 minut tak ať řeknu jestli ho chci nebo ne. A cena nebyla zrovna nízká... Tak jsem ho vzal a uděl z něj toto. Než se vůbec rozjelo, to byla fuška ![]() | |
Re: Začátek šílenství | ||
![]() | Autor: boban Datum:26.10.2016, 23:24:16 upraveno 27.10.2016, 00:06:30 Po nějaké době se mi tento člověk znovu ozval, že možná má ještě jedno. Dlouho jsem po tom jak jsem se vypek rozhodoval, ale protože jsem to první červené nakonec nerozebral jak jsem původně zamýšlel, jel jsem pro další. Opět nepojízdné, poslední známka že jezdilo byla z roku 1998. Dovezl jsem ho zprovoznil a uděl z něj aspoň troch auto. technika byla super, brzdy, nápravy motor převodovka. Sůl se ho nikdy nedotkla. Opět mi bylo líto ho rozebrat. Nakonec ho ode mne koupily Legendy a letos tam stálo. Prodejní cena 55.000,-. Když jsem dal inzerát volalo 30 lidí denně. Konečný kupující poslal prachy aniž by auto viděl. Co se týče stavu, fotky klamou, bylo původní nelakované, ale po kroupách, bez papírů, a na zadní podběhy kousek podlahy a práh s korozí. Na Uno - dobrý stav ![]() | |
Re: Začátek šílenství | ||
![]() | Autor: boban Datum:26.10.2016, 23:39:28 Další kousek jsem objevil na nějakých nesmyslných stránkách. Inzerát zněl "prodám nějaké díly z Uno Turbo" Tak jsem tam zavolal a borec že má i kastli a papíry v polopřevodu, který nechá zaniknout. Nakonec jsem ho zlomil že mi prodá kastli s papírama o které mi šlo. Přijedu do prahy (220 km) naložím týpka a prý jedem teda do garáže kde 12 let vůbec nebyl ![]() ![]() | |
Re: Začátek šílenství | ||
![]() | Autor: boban Datum:26.10.2016, 23:48:13 upraveno 27.10.2016, 00:08:16 Další co bylo je toto. Bez motoru převodovky a kol. Koupil jsem ho za 450 EUR jel pro něj 200km. Sundal jsem z něj nárazník, který jsem slíbil známému a prodal ho za 11.000,- dál. Prodané bylo předem. Možná kdybych ho rozebral a prodal, dostal bych víc, ale myslím že to že bude dál jezdit není o penězích. Nic jsem nevydělal, jen mi zůstal doma polomotor, který má být po nějaké repasi a plato kufru. Kastle byla vcelku shnilá, ale borec co ho koupil ji zachránil. Dveře byly super a kufr nepopraskaný ![]() | |
Re: Začátek šílenství | ||
![]() | Autor: boban Datum:27.10.2016, 00:05:00 upraveno 27.10.2016, 10:54:37 Zatím poslední, pro to jsem jel až do Prešova. Pojízdné Turbo, kromě kol a nárazníku z SX kompletní a co hlavní dobrým origo stropem, který jsem přes rok sháněl. Převodovka v háji ze sprintů. Byl tam hozená přepínatelný čip zvýšení výkonu prý o 35 koní (podle mě max. 20) Ale jelo pěkně. Původně mělo papíry jako i další 2 popsané ale hold na slovensku neprojdete kontrolou originality a tak o ně přišly inzerátu. ![]() | |
Odpovědět na tento příspěvek | ||
|